HTML

Szemelvények Zanphagras Könyvéből

A tartalomból: Irodalom. SOK irodalom. Zene. Egészséges és egészségtelen szkepszis. Vélemények - és rengeteg gondolkodás.

Friss topikok

Címkék

2012.04.22. 22:44 Zanphagras

Incipit Liber Zanphagriae

Üdv Néked, bitek vándora!

Annyi, de annyi mindent kell naponta írnom ilyen és hasonlatos blogfelületekre, hogy úgy határoztam, eljött az ideje annak, hogy valami olyat is alkossak rájuk, amik 100%-ig őszinte gondolatok, amik belülről fakadnak. Mindeddig ezeket a gondolatokat végigfutottam, aztán elfelejtettem, mondván, minek írnám le? Hisz nincs is időm rá...

Nos, legyen. Túl sok érdekesség, vicc és szaftos mindennapi részlet megy ki a fejemből úgy, hogy talán érdemes lenne lejegyezni valahol. Hát íme, eme webhely lesz a világ azon gócpontja, ami ezeket a dolgokat összefogja.

De először is: ki vagyok én?

Én egy 25 éves személy vagyok, aki nem várt módon egyszerre belecsöppent három olyan szférába, amelyek egyike-másika tökéletesen idegen volt számára. Ez a három a könyvpiac-könyvkereskedelem, (ez idegen volt, legalábbis a kiadói részről, könyvvásárlásilag elég jó voltam mindig is), a science fiction (ez nem volt annyira idegen, de napi szinten a dolog belsejében lenni valóban nagyon új) és a social media/marketing (ez olyan szinten új, hogy továbbra sem tudom még felfogni). Zanphagras azért elég nagy mágus, jól ellavírozott a dolgok között, mire megérkezett ide.

Amiben jó vagyok, az lebecsülni önmagam és az emberiséget: tökéletesen szkeptikus vagyok az emberi jósággal szemben (merthogy azt az egyedek 18 éves korban már nem sok mindenkinek van), nem hiszek semmiben, ami túlságosan is hihető, valószínű vagy egyszerű. ("...a történelem egy gonosz mese, aminek a vége egy gomba formájú felhő", írtam egyszer valahol...) Talán meglepő emellett azt hallani, hogy ennek ellenére mindennél jobban szeretem az embereket, és nem csak egy szelektált csapatot, hanem úgy globálisan mindenkit.

Amit még szeretek, az a nyugalom, az értelmes munka, minden, ami szép (womanly beauty included), minden, ami továbbmutat vagy előrébb visz vagy elgondolkodtat, valamint mindent, ami rámutat a végső titokra, az abszolútumra.

Ilyesmikről lesz itt szó, alapvetően, rengeteg zenével, irodalommal és egyéb művészettel fűszerezve (valamint sok-sok történelemmel és nyelvészettel, tekintve, hogy e kettő a szakmám, és rendkívül sok időt és energiát fektettem abba, hogy elsajátítsam őket minél bálnahágóbb mélységekben). Lehet olvasni, lehet hozzászólni, aztán ha jó fej vagy, még sörözhetünk is a közeli vagy távoli jövőben.

És igen, keményvonalas igazságosztó is vagyok, ejszen cinkoson közt néma, aki gyilkos, vagy mi!

Szólj hozzá!

Címkék: alapvetés


A bejegyzés trackback címe:

https://zankonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr764467404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása