HTML

Szemelvények Zanphagras Könyvéből

A tartalomból: Irodalom. SOK irodalom. Zene. Egészséges és egészségtelen szkepszis. Vélemények - és rengeteg gondolkodás.

Friss topikok

Címkék

2012.07.05. 12:20 Zanphagras

Szakítólevél

Kedves Szerelmem, drága BKV!


Sajnálom, hogy tegnap este nem tudtunk többet együtt lenni. Én úgy terveztem, hogy a Széll Kálmán térig együtt utazunk, de sajnos a 4-6-os villamosról egy megállónyi utazás után, a Blaha Lujzán leszállítottak engem, mondván, hogy nem jár tovább a villamos. Indoklást nem kaptam.

Ami ennél jobban fáj, az az, hogy előzetesen semmiféle módon nem került közlésre ez a tény, így amikor felszálltam a villamosra a jelenleg éppen Harminckettesek terének elnevezett helyen, úgy véltem, végigutazzuk együtt az estét, és jól otthon lehetek éjfélre. Ezért jegyet is lyukasztottam, az utolsó jegyet, amivel rendelkeztem, amit készpénzem utolsó maradványaiból szereztem korábban.

Ha ki van írva a villamosra, hogy csak a Blaháig közlekedik, lehet, hogy inkább egy éjszakai buszon csatlakoztam volna Hozzád, kedves BKV, ami el is vitt volna a célállomásomig. Vagy ha bemondja a kudlikjúlia a szerelvény indulása előtt. Vagy ha egyszerűen csak vérrel-verejtékkel fel lett volna írva a padlóra. De nem volt. Minden előzetes jel nélkül szétszakítottak minket.

Azt mondták, a kettes metróban találkozhatok Veled. Odarohantam, de nem voltál ott, a metró ajtajait már becsukták.

Azt is mondták, hogy jön majd villamospótló busz, de arra a villamoson egy megállóra kezelt jegyem nem lesz sajnos érvényes, mert "átszállásnak" minősül.

Ó, kedves BKV, drágám, én sétálni kezdtem akkor. Végül is jó idő volt (már harmincöt fok alá süllyedt a hőmérséklet), és hát az ember szeret átvágni a fővároson éjjel, egy kilenc órás munkanap után nem sok minden másra szoktam vágyni én sem. Sétám során láttam az okot, amiért nem hagytak minket tovább együtt utazni: forrasztották-javítgatták a síneket.

Ezzel semmi baj nincs, sőt! Én különösen támogatom a javításokat, és azt is, hogy éjjel végezzék, amikor kisebb a forgalom. A k*rvát is elviszik orvoshoz, ha szifiliszt kap. Viszont ha a madámhoz járul a kuncsaft, és jelzi, hogy Nadiát kéri, a madám elveszi tőle a Nadiáért járó pénzt, majd két percre leülteti az urat a váróban, majd hirtelen közli vele, hogy Nadia egyébként ma nem volt bent, és nem is lesz, mert kankós, viszont a pénzt másik csajra nem tudja elfogadni, akkor vélhetően ezt a madámot sejtszintig veri szét a kuncsaft, nem? Hiszen miért nem mondta, hogy Nadia ma nincs bent, akkor az uraság más szórakozást választott volna, és a pénzét sem költi el valamire, amit utána nem kap meg.

Hiszen, szerelmes BKV-m, ha teszem azt beíratod gyermeked egy suliba, amiért fizetsz is külön, akkor Neked sem esne jól, ha minden előzetes figyelmeztetés nélkül a félév közepén a tanár azt mondaná: "A történelmet csak a középkorig tanuljuk, utána tanárpótló tankönyvből lehet tanulni." vagy "Az angolban csak a főneveket vesszük, az igéket a tanárpótló tankönyvből tanuljátok meg.", mindezt úgy, hogy a tanárpótló tankönyv érkezésének időpontjáról elképzelése sincs a tanárnak. (Mint ahogy a Te embereid sem tudták megmondani, mikor is jön a villamospótló, csak hogy explicitebb legyen a párhuzam, azaz gy.k.) Attól félek, ha ilyen történik, Te bemennél megverni a tanárt (és ebben igazad lenne, mert ha ezt tenné, megérdemelné.). Kérdem én, a Te ügyed miben különbözik ettől? Nem a szerelés ténye a baj, értsd meg - hanem a tájékoztatás teljes hiánya.

Semmi gond, elsétáltam a Blaháról a Széll Kálmán térre, sajnos nélküled.

Dúltam-fúltam kicsit, a Margit-hídról megcsodáltam a várost (szép volt, bár a Parlament nem volt kivilágítva, úgy nézett ki szegény, mint egy csákót viselő, lapító gonosz béka, mielőtt felugrik a Várba), aztán úgy gondoltam, ennyi, kész, többet nem akarok találkozni veled.

Te k*rva.

Szólj hozzá!

Címkék: waaaaaaaaagh


A bejegyzés trackback címe:

https://zankonyve.blog.hu/api/trackback/id/tr944630703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása